Friday, January 11, 2013

Have you 112?? 你112了没??

今天好多人约我去Dataran.. 我觉得很大可能性不会去.. 我说过1001次:
去集会的人当中, 有多少人真正理解大会要办集会的目的??
还是纯粹只是要凑热闹??
怕错过可能会发生的流血事件??
再期待大家把英雄光环加冕在自己的头上??
我也有几个朋友参加今天这个集会
他们给我的精神和力量证明他们知道他们在做什么
我打从心底respect他们, 我没有他们那么勇敢
如果你是不知道你在做什么, 或者是你不知道为什么要这么做..
那么你好像和那些在旧Pudu Jail墙壁涂鸦的人, 没有什么两样
别说我没有意识, 别说我不爱这片我呕血的乡土
我是以我自己的方式去支持对的东西, 去爱护一些珍贵的东西
更别用那种语气来责怪我, 好像你比我更爱马来西亚似的
也不想想是谁成天嚷嚷闹闹说这里不好, 要移民的??
要去集会帮大家请愿, 请你有一定的觉悟
不然你的态度就只会让辛辛苦苦主办大会蒙羞!!!!
My friend ask me to join him at Dataran today.. 
Well, i guess i won't go anyway... 
As i said 1001 times before:
How many of them really know what and why they are doing this??
I have some friends who are going to join this, and they gave me their answer, i respect them, honestly..
For those who don't know.. well, i don't think u share any difference from those samseng kacau-kacau by the roadside..
I do have the kesedaran, but i do it in my own way..
So don't come blame on me as if i don't care about my Mother Homeland..
Especially with an attitude like you "really" care for her!!!
You just want to make noise yet u're scare to be locked-up by PDRM.. 
Be there at Dataran with mental-prep, pls..
Your attitude this way will embarrass those who held this "Gathering" for good reasons..

No comments:

Post a Comment