Sunday, April 1, 2012

通告与讣告 Announcements and Obituary

1. 昨晚我家老妈子在喝茶的时候, 居然爆出一句:"人很容易写, 但是很难搞"
天啊.. 我从来不知道我家妈妈居然这么有内涵咧.. (>.<)

2. 致甲, 谢谢你上个周五陪了我半天..
有了你的陪伴, 我原本不好的心情都增加了色彩..
下次再一起去吃饭吧~~~ (^O^)

3. 致乙, 你的老公昨晚来找我..
他说你知道他心情不好, 他很感动, 总算没有爱错你..
他说他明白你工作事务很忙超忙无敌忙, 他真的明白..
所以他只能接受, 无能为力..他恨自己没有能力帮你分担..
你也要明白, 他明白, 他接受,
等到哪一天他习惯了你的冷漠, 也许到时候你再也感受不到他的热情..
他不敢亲口告诉你.. 因为他知道你一定会生气, 会胡思乱想,
会伤害你们之间的感情..可怜了我这个msn... (T-T)
所以, 好好珍惜他噢..

4. For Bing, you gotta realize..
Love is not as simple as a call everyday,or a rose send to ur doorstep..
It's a commitment, it's a responsibility..
It's not a shirt u "wear" it when u're free,
 and hang it aside when u're busy with assignments.
it's a lifelong thing.. (^-^)
Pls don't take it for granted..

5. My dear Little Printer was diagnosed almost death 
after i sent to Clinic Hui Yong at Setapak..
Goodbye my love.. 
Sorry i gotta send u back home, let my mum end ur life..
I tak sampai hati to do that...
Thanks a lot for printing me a thousand and one 
amazing assignments, projects, and lecture notes..
Jasamu dikenang sentiasa masa.. (ToT)

6. Gotta buy printer, gotta buy laptop battery,
gotta buy this gotta buy that~~~ 
gotta buy a lot of things... 
Wanna bancrupt liao la.. (Y_Y)

No comments:

Post a Comment